reklama

Nádej

túto báseň som napísala už pred pár rokmi pre svoju mamku a dnes som sa s ňou musela rozlúčiť zas na dlhý čas- a tak jej aj všetkým mamám posielam Nádej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Maličký kvietok v kráse zelenej,

bojí sa v tej noci prebdenej.

Tak len si poplač, hneď sa Ti uľaví,

uvidíš slnko, záblesk jagavý.


Trochu sa pousmej- púčik voňavý,

pochopíš bolesť, ten cit tak bodavý.

Nič nie je také, ako sa Ti teraz zdá,

chvíľu sa zamysli- počúvaj ako tá pieseň hrá.


Rúčku Ti podávam- pomôcť Ti chcem,

neboj sa, svet zlý je- ja viem.

Príde však deň, keď pôjdem i ja.

Tvoj osud? Čia je to vina?


Ži!

Svojou krásou žiar,

pominie zima i príde jar.

I zlé sa vytratí a pocítiš teplo,

to, po čom túžiš, zíde sa v jedno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Úsmevom zavoniaš, láskou prekvitneš,

s tými čo ľúbiš iste raz vzlietneš.

Teraz tu mňa máš, pri Tebe stojím,

spolu to zvládneme,

hoc i ja sa bojím.


Nebuďme ako sviece, čo bez knôtu horia,

Nebuďme ako tí, čo do sĺz sa vnoria.


Nikdy sa nepýtaj- prečo ja a nie ty?

Tvoje vnútro nech ťa neprinúti,

byť tým, kým nechceš,

nezabudni, ty vzlietneš.

Katarína Olexová

Katarína Olexová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka farmácie s dušou plnou myšlienok, pocitov, skúseností, čo sa oplatí dať na papier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu